חיפוש

מאזני גשר למשאיות ורכבים

מאזני גשר הם משקלים למשאיות ורכבים כבדים.
הם בנויים כמשטח נסיעה שעליו המשאית עולה כדי להישקל בצורה מהירה ומדויקת.
המאזניים מותקנים כחלק משולב מהכביש כך שהרכב יכול פשוט לנסוע עליהם בלי צורך במנוף או בהעמסה מחדש.
זה פתרון פשוט שנותן תוצאה מדויקת ועוזר לשמור על רצף העבודה.
מאזני הגשר מחולקים לשתי קבוצות עיקריות:
משקלי גשר עיליים – מאזני גשר הנמצאים מעל לפני השטח.
משקלי גשר שקועים – מאזני גשר המשוקעים בתוך האדמה כך שהם נמצאים בגובה הכביש.

פרטים נוספים

מאפיינים

שדרוגים אפשריים

מה השימוש של מאזני גשר?

משקלים אלו הם הפתרון המקובל לשקילה של משאיות ורכבים.
בישראל, הם הפתרון היחיד לשקילה של משאיות ורכבים שמותר לשימוש מסחרי.

ממה בנוי המשקל?

מאזני גשר למשאיות ורכבים בנויים מפלטות שקילה גדולות.
רוב הגשרים בנויים מפלטות יצוקות בטון, הפלטה עצמה בנוייה כתבנית פלדה אליה יוצקים בטון.
ישנה גם אפשרות לרכוש מאזניים שבנויים קומפט מפלדה.
גשרים בנויים מפלדה יהיו קלים יותר משמעותית אך יקרים יותר משמעותית.

מה הגודל של המאזניים?

משקל גשר יהיה בדרך כלל במידה של 9 מ' למשאיות קצרות ו  – 18 מ' במקרה של צורך בשקילת סמי ופול טריילר.
משקל במידה 9 מ' יהיה בדרך כלל לעומס 40 טון ומשקל במידה 18 מ' יהיה בדרך כלל לעומס 80 טון.
ניתן, כמובן, להזמין משקלים במידות ועומסים שונים.
להלן טבלאת השוואה להקלה על בחירת סוג מאזני הגשר המתאים לכם:

פרמטר/אורך המשקל מאזני גשר באורך 9 מ' מאזני גשר באורך 18 מ' מאזני גשר באורך אחר
כלים נשקלים רכבים / משאיות רגילות (גוף ומטען ביחד). משאיות עד פול טריילר. כל רכב, ניתן להזמין כל מידה (מאזני הגשר הארוכים בישראל הם באורך 32 מטר)
כושר שקילה עד 40 טון (המקסימום החוקי המותר למשאיות בגודל זה), עד 80 טון (אפשר יותר אבל זה המקסימום החוקי המותר למשאיות בגודל זה). ללא הגבלה, על פי הצורך.
כמות רציפים רציף אחד. שני רציפים. ללא הגבלה, על פי הצורך.
כמות מתמרים 4 מתמרים 6 מתמרים (ניתן לשדרג ל – 8 מתמרים) ללא הגבלה, על פי הצורך.

 

גשר עילי או גשר שקוע או חצי שקוע?

אפשר להזמין מאזני גשר בשלוש תצורות:
עילי – המותקנים מעל גובה הכביש והגישה אליהם עם רמפות עליה וירידה.
שקוע – מותקנים בגובה הכביש ולא מפריעים לתנועה מסביב אך דורשים הקמה של בור עמוק.
חצי שקוע – מותקנים בגובה הכביש אך השוליים שלהם בולטים מעל גובה הכביש.
להלן טבלאת השוואה בין החלופות השונות:

פרמטר/מבנה מאזני גשר עיליים מאזני גשר שקועים מאזני גשר חצי שקועים
תאור משקל המונח מעל מפלס הכביש. על גבי הכביש הקיים. בגובה של 40 ס"מ מעל הכביש, דורש רמפות לעליה וירידה. משקל קבור בתוך האדמה, הפלטה העליונה נמצאת בגובה הכביש סביבה. משקל המשוקע בכביש, המשקל עצמו נמצא בגובה הכביש אך במקום לרדת לעומק מיצרים גישה למתמרים מצדי הגשר לרוחב. אין צורך ברמפות אך הגשר עדיין חוסם את הכביש.
נקיון קל ונוח. קשה, גישה לא נוחה, בחלק מהמקרים נדרשת משאבה טבולה בבור. יותר קל מבגשר שקוע.
גישה במקרה תקלה נוחה מאוד. דורשת כניסה לבור, ירידה לחלל מוקף, לא נוח ובחלק מהמקרים דורש נקיון מקדים. נוחה.
עלויות ביסוס והקמת בור עלויות נמוכות. עלויות כבדות. עלות בינונית.
שטח ישר נדרש פי שלוש משטח המשקל עצמו כגודל המשקל עצמו. 2.5 מ' רחב יותר מהגשר, האורך כאורכו של המשקל.
רמפות עליה וירידה יש צורך אין צורך. אין צורך.
הגבלת תנועה בחצר מגביל את התנועה. לא מגביל, משמש ככביש לכל דבר. מגביל את התנועה (חסום מהצדדים).

 

למה לעבוד עם חברת שקילה?

אם זה שאנחנו הכי טובים לא מספיק לך…. :-).
מאזני גשר היא רכישה לא זולה בכל מקרה.
השאלה אם אתם מעוניינים להתעסק עם המשקל או שאתם מעוניינים בשקט תפעולי.
הפתרונות שלנו בנויים כדי לתת לכם שקט תפעולי.
נושא נוסף הוא תוכנת השקילה שאיתה מתפעלים את מאזני הגשר.
יש לנו גם תוכנת שקילה מקומית למאזני גשר וגם פתרון של תוכנת שקילה WEB -שניהם שלנו.
אנחנו מציעים תוכנות שקילה שאנחנו מפתחים (בית התוכנה הוא חלק מהחברה) ולא מתבססים על מיקור חוץ בנושא הזה.
כלקוח – אתם נשארים עם מקום אחד לפנות אליו בכל בעיה אם יש. שקט תפעולי כבר אמרנו?

 

שאלות ותשובות נפוצות

מה הם מאזני גשר ומה מטרתם?

מאזני גשר הם משקלים גדולים ומאסיביים המשמשים לשקילת רכבים כבדים, משאיות ונגררים. הם מותקנים על הקרקע או מתחתיה ומשמשים למדידה מדויקת של משקל הרכב במלואו, כולל תכולתו. מאזנים אלו משמשים בענפי תעשייה, חקלאות ולוגיסטיקה לצורך שקילת סחורות לפני ואחרי העמסה או פריקה.
מאזני גשר פועלים על ידי מדידת הכוחות המופעלים עליהם באמצעות חיישנים ייעודיים שמותקנים בגשר השקילה. כאשר רכב עובר על פני המאזן, החיישנים מזהים את המשקל ומעבירים את הנתונים למערכת שקילה דיגיטלית. התוצאה מוצגת על מסך ומאפשרת תיעוד ושימוש בנתונים לניהול לוגיסטי ואחר.
כיול מאזני גשר מתבצע בעזרת משקל ידוע, כמו בלוקים כבדים או כלי צמ"ה כבד או משאית שנבדקה ב – 3 מאזני גשר אחרים שכויילו לאחרונה. חשוב לדעת שבישראל קיימת דרישה חוקית לביצוע כיול (המכונה "אימות דיוק") אחת לשנתיים. את אימות הדיוק הממשלתי מבצעת הממשלה באמצעות משאית כיול ממשלתית. עבור אימות הדיוק הממשלתי משלמים אגרת אימות דיוק בעלות של אלפי שקלים. מומלץ לבצע לפחות פעם בשנה בדיקה עצמאית מול משאית שנבדקה במאזני גשר אחרים.
מאזני הגשר הם מוצר עתיר בחומר ועבודה. ההבדלים בין היצרנים השונים הם בכמות ואיכות החומרים המושקעים בבניית השלד של מאזני הגשר ובאיכויות האלקטרוניקה שבוחר היצרן לשלב במאזני הגשר שלו. ההבדלים בחומרי הגלם המושקעים במשקל יכולים להגיע להפרש של אלפי שקלים.
בואו נקדם את זה...

מצאתם את המוצר שחיפשתם ואתם רוצים ה. מחיר?
צריכים עזרה באיתור המוצר המדוייק שאתם צריכים?
יש לכם שאלה אחרת או צורך בפתרון מיוחד?
שקילה זה אנחנו ואתם מוזמנים לצור איתנו קשר:

בטלפון 04-6274411 או בווטסאפ 054-2166611 או בדוא"ל [email protected] .
או פשוט למלא את הטופס הזה ואנחנו נחזור אליכם:

לוגו שקילה עם כיתוב עברית ואנגלית ללא רקע 405X2048 PNG